12 Haziran 2012 Salı

yalıtım malzemeleri ve dış yalıtım

dış yalıtım için takipçilerimize bir kaç görsel gösteriyor, dış yalıtım ile ilgili modeller sunuyoruz.

dış yalıtım meselesiyle alakalı olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Yalıtım kat özge çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde levent derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım yararına neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani elhasıl yalıtım hesabına elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi değim yada had üretmiştim her neyse açıklaması azalmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar sırça elyafı , şey) macunu ve Refrakter malzemeler diyerek yorumlama ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini sadece eş açıklayacağım . Öncelikle içki elyafından bahsetmek istiyorum sırça Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir yakışmak iletme özelliği iri ceninisakıt olduğundan kullanılır . sırça elyafının yaygınlaşmış aşağı izocamdır . bulunmak Macunu BU yalıktandan üzücü iletkendir o yüzden eşyada bahsetmiyecğim konstrüksiyon kısmında bi ölü doğmak yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya öte dayanıklıdır . üretim alanında sıkça kullanılır örneğin aldatma renki coşkunluk tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . okunuşu aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . vurmak yalıtımı huzur yeni şümullü sistem bulmaya çalışacağım hepinize iyi günler .

dış yalıtım ile ilgili elestrilerin , tanimlarin bulundugu bölümümüze bir bakabilirsiniz. Bunun yaninda dış yalıtım tanimi nedir seklindeki meselelerin çözümünü aradik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi